Du er altid meget velkommen til at skrive til os, med både forespørgsler, spørgsmål, ris/ros eller noget helt andet. Du kan også ringe til os, f.eks. med spørgsmål til en vare, hjælp til brug af playshop.dk, hjælpe til en købt vare eller andre henvendelser. Fortrydelsesret, reklamation, manglende levering, eller andet relateret til allerede afgivet eller modtaget bestilling fortrækkes e-mail, således vi hurtigt kan give dig en tilbagemelding.
Vi kan kontaktes via e-mail: info@playshop.dk. Vi besvarer mails løbende også i weekenden
***Vi tjekker mails flere gange dagligt, og svarer hurtigt***
Vi kan kontaktes via telefon: 93 98 98 22 (mandag-fredag 12.00-16.00)
***Skulle vi ikke tage telefonen ringer vi tilbage hurtigst mulig, dog ikke i weekenden***
Kontakter du os vedrørende en ordre, oplys venligst "ordrenummer" som består af 5 tal eks. 12419. Ordrenummeret fremgår af alle mails, og står på følgesedlen i pakke fra os øverst til højre. Faktisk er det lettest bare at besvare en af de modtagne mails i forbindelse med dit køb.
Skriv til os via info@playshop.dk så hjælper vi dig. Beskriv gerne fejlen og oplys ordrenummer.
Skriv til os via info@playshop.dk så hjælper vi dig videre eller ring til os på tlf. 93 98 98 22 (mandag-fredag 12.00-16.00).
Skriv til os via info@playshop.dk så hjælper vi dig videre. Tjek evt. din uønsket-post mappe. Måske info er endt der. Tjek også dine sms'er. Det er meget sjældent hvis ikke umuligt, at både sms og e-mail fra Postnord samt pakkemail fra os ikke skulle komme frem. Udsendelse forgår automatisk, ud fra de oplysninger der er indtastet og godkendt i check-out. Vi kan altid finde din bestilling hvis e-mailen er forkert, hvis vi får oplyst, hvad der købt, eller f.eks. en adresse. Skriv til os, så hjælper vi dig.
Læs mere om levering af pakker fra playshop.dk her
Skriv til os via info@playshop.dk og vedhæft et billede af den beskadigede emballage. Herudover også gerne en beskrivelse af evt. skade på varen.
Har du spørgsmål til vores handelsbetingelser eller bare gerne vil læse dem igen.
Find handelsbetingelser for playshop.dk her
Vi har 14 dages fortrydelsesret på alle varer der ikke er taget i reel brug. Vær opmærksom på de særlige regler for salg af software, som ikke giver mulighed for retur, hvis evt. plombering er brudt. Skriv altid til os, hvis du ønsker at gøre brugt af din fortrydelsesret. Så guider vi dig hurtigt. Desværre oplever vi ofte, at folk tager fejl af reklamation og fortrydelse. Vi hjælper altid hvis der er fejl eller mangler på vare, så tøv aldrig med at skrive til os. Vi plejer at finde løsninger på det meste, uden besvær for dig eller yderligere omkostninger. Bemærk, at ved benyttelsen af fortrydelsesretten, skal du selv stå for returfragten, eller købe den af os til en pris på 50 kr. Ved en reklamation koster det aldrig evt. returfragt.
Læs mere om benyttelse af din fortrydelsesret her
playshop.dk er godkendt af E-mærket, og lever derfor op til en lang række af forbrugerbeskyttende tiltag, overholder lovgivningen, samt er under løbende kontrol. Herudover er vi en 100 % dansk virksomhed fra 2014.
Tjek e-mærket certifikat for www.playshop.dk her
Tjek sikkerheden for playshop her
Se playshop Aps i det Det Centrale Virksomhedsregister her
Tjek playshop på Trustpilot her
Ja, alle danske offentlige institutioner kan handle med EAN betaling. Dette kan gøres direkte igennem shoppen. Find varer -> læg dem i kurven -> gå til kurven -> vælg EAN kunde -> indtast jeres info. Er der spørgsmål til EAN køb, så er du altid velkommen til at ringe på tlf. 93 98 98 22 (mandag-fredag 12.00-16.00) eller skrive til os info@playshop.dk
Læs mere om EAN Køb på playshop her
E-mail: info@playshop.dk
Ring: 93 98 98 22 (mandag-fredag 12.00-16.00)